вівторок, 28 квітня 2020 р.

А.Ліндгрен "Міо, мій Міо"

28.04.20р.
1. Запишіть дату і тему
Двадцять восьме квітня
Розвиток мовлення
Письмовий твір (до 10 речень)
Яке майбутнє на нас чекає? Чому? (за творами Р.Бредбері та Р.Шеклі)
Зробити фото і надіслати мені. Обов*язково!!!!

2. Починаємо останній розділ у курсі зарубіжної літератури 6 класу"Сучасна література"
Пишемо у зошиті посередині
Астрід Ліндгрен. "Міо, мій Міо"
Переглянути експрес урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ
3. Запишіть основні відомості про життя і творчість письменниці (коротко)
4. Читаємо, слухаємо  казку "Міо, мій Міо"
Скорочено аудіокнига за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=IWe0-UyR3DE


https://www.youtube.com/watch?v=iMvcXjeCANI
Запишіть у зошит
Тема повісті - дивовижні пигоди юного героя - хлопчика Міо, дружба і взаємовиручка дітей, які не розгубилися, а згуртувалися у спільній боротьбі зі злом.
Ідея твору (головна думка) - віра у перемогу добра над злом, заклик джо милосердя, згоди, миру між людьми.
Для розумників та розумниць!
Завдання 1. Система образів твору. (записуємо посередині)
Розподіліть героїв у дві колонки відповідно їх відношення до Міо.
максимум 3 бали
 І. Люблять, поважають, допомагають, діляться                 ІІ. Ненавидять, чинять зло

(Для довідок. Батько-король, жорстокий лицар Като, Бенко, Юм-Юм, вивідувачі, тітка Едля, зброяр, Ено, дядько Сікстен)

Завдання 2 Уважний читач (записуємо тільки відповіді у стовбчик)
максимум 3 бали
- Буссе зненавидів свою тітку через те, що вона…
- Країна Далека – це… 
- тато-король шукав Міо … ( скільки років?);
- Міо мріяв потрапити до Країни… 
- в Країні Далекій із давнього життя Міо бракувало…
- на тітку Лундін була схожа… 
- «Жалібником» Юм-Юм називав… 
- коня Міо звали… 
- зробив сопілки Міо та Юм-Юму і навчив їх дивної мелодії… 
- в Землю Заморську і Землю Загірну можна потрапити через… 
- міст Вранішньої Зорі вночі називався…

- коли Міо пробирався до палацу лицаря Като, він дякував… 

-          «Упізнай героя» : (записуємо номер питання і відповідь)
максимум 3 бали
- 1.  це був кремезний і дужий чоловік, «у нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови,.. чорні від сажі руки» 
2. «…то був хлопчик з каштановим чубом і карими очима… він був поважний і чемний» 
3. «…у нього страшне камяне серце, правої кисті в нього немає, а замість неї – залізний пазур, яким він видирає в людей серце з грудей» 
4. у нього «білявий чуб, блакитні очі… короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка»  

4.     Реальне і фантастичне у творі»: (записуємо)
максимум 3 бали
Розподіліть у дві колонки
Реальне            Фантастичне
Місто Стокгольм, Країна Далека, Острів Зелених Лук, Вільгельм Ульсон (Буссе), сирітський притулок, Міст Вранішньої Зорі, вулиця Упландська, 13, Земля Заморська, Земля Загірська, тітка Едля і дядько Сікстен, Бенко і його родина, Джин.
Р

Молодці!  Впевнена, що із завданням ви впоралися! 

 На цьому уроці ви отримаєте дві оцінки (за твір і за творчу роботу)    

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка