понеділок, 18 січня 2021 р.

Зарубіжна література 7 клас

 Діти, вітаю вас. Ми продовжуємо знайомство із героями твору О.Гріна.

1. Запишіть дату

 Дев 'ятнадцяте січня

Самостійна робота
І.


ІІ Літературний диктант


Відповіді я перевірю при зустрічі!!!!!!!!!

2.Запишіть тему, епіграф уроку.

                                                 ПОДОРОЖ ПІД ВІТРИЛАМИ МРІЇ

                                    О.Грін «Пурпурові вітрила». Ассоль і Грей.

                                                                                  Потрібно вірити у можливість щастя, аби бути щасливим

                                                                                                                     Л. Толстой.

3. Подивіться відео і на його основі  визначте що спільного і відмінного у долях Ассоль і Грея.



 4. Занотуйте у зошити

Спільні та відмінні риси Ассоль і Грея (запишіть із відео та власних спостережень)

     АССОЛЬ

 

     ГРЕЙ

      Відмінне

Спільне

     Відмінне 

 

 

 

 Які важливі слова сказав Грей? (запишіть їх із відео)

У чому секрет людського щастя за О.Гріном? (запишіть із відео)                 

 Ассоль і Ґрей. Головні герої творів Гріна — це світлі душі, які вміють мріяти, любити, вірити й чекати. Письменник знаходить яскраві порівняння для своїх улюблених героїв: Ассоль порівнюється з ластівкою, Ґрей — із польотом чайки. Щастя знайшло героїв, оскільки вони вірили, чекали й наближали його. Дорослі Ассоль і Ґрей зберегли в собі світло, що дає змогу побачити прекрасне у звичайному, диво — у буденному. Справжня віра й кохання здатні змінити реальність, подолати конфлікт краси з життям, перетворивши його на блискучу феєрію. Людина, за Гріном, може робити дива власними руками, але для цього треба палко вірити, як Ассоль і Ґрей. Вірність своїм мріям і меті, яка не згасає з роками, завжди отримує винагороду — пурпурові вітрила обов’язково«рушать, розтинаючи хвилі, просто до тебе».


5. Робота з таблицею 

«Реальне і фантастичне у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила» (запишіть у зошит)


Реальне

Фантастичне

Життя бідних рибалок, їхній побут, становище дітей – напівсиріт, негативне ставлення оточуючих до тих, хто на них не схожий, особливо серед дітей.

Здійснення чуда, фантастичні пейзажі, щасливий кінець.

 Поєднання реального й фантастичного у творі. Письменник утілив у творі думку про пошуки ідеального світу, де живуть сильні й красиві герої, здатні боротися за свою мрію й знаходити рідних по духу людей. Головний герой повісті Ґрей зробив те, про що все життя мріяв сам письменник, — став капітаном і подарував казку своїй коханій. Твір «Пурпурові вітрила» просякнутий світлою вірою в те, що людина може створити справжнє диво своїми руками. Письменник К. Паустовський сказав про цю повість: «Світ героїв Гріна здається нереальним лише людині, ницій духовно».

6. Ви звернули увагу на те, що у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила» є багато символів

Запишіть

Символ – це предметний або словесний знак, який опосередковано виражає сутність певного явища.

Носіями символічного змісту у творі можуть бути будь-які елементи: персонажі, художні деталі.


На уроці ми познайомимося з літературною героїнею, яка з раннього дитинства мріяла бути щасливою. А як ви  розумієте поняття «бути щасливим»? Чи співпадає ваше розуміння із розумінням Ассоль?

Домашнє завдання

1. Вміти характеризувати головних героїв.

2.Визначати реальне і фантастичне у творі.

3.Знати визначення, що таке символ і визначати символіку твору О.Гріна.   

4. Написати есе "Що означає "бути щасливим" у моєму розумінні"


Я бажаю вам, діти, щоб мрії ваші всі збувалися, щоб корабель вашої мрії допоміг вам піднятися через терни до зірок, щоб ваші мрії обов’язково стали прекрасною реальністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка